loading...
دانلود آهنگ جدید
ایمان علمیه بازدید : 1400 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام میدونی

    pop-music.ir/آهنگ-جدید-محسن-ابراهیم-زاده-نام-میدونی
    2 ا کتبر 2015 ... دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام میدونی با بالاترین کیفیت + متن آهنگ ترانه:
    مجید ... تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه .... به منم نچسبید.

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده میدونی

    cdmusic.in/محسن-ابراهیم-زاده-میدونی.html/
    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده میدونی با لینک مستقیم آهنگ دانلود آهنگ میدونی ...
    تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه ... میدونی تو دلم واسه من تویی که به تنم جونی

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده میدونی - دانلود آهنگ جدید ایرانی

    www.jenabmusic.com/.../music-آهنگ-جدید-محسن-ابراهیم-زاده-میدونی.html
    2 ا کتبر 2015 ... دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده میدونی با لینک مستقیم همراه با پخش ... تو که
    قلبت دامنه چرا منو پس میزنه ... تو اونی همونی که واسش دله من تنگه.

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده با نام میدونی

    next1.ir/دانلود-آهنگ-جدید-محسن-ابراهیم-زاده-با-4/
    تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه. کسی تویه قلبم جایه تو نمیتونه جاشه. میگم عشقه
    ما تکه میگی برو اینا کلکه. بگو آخه غیر از این چی میتونه باشه. میدونی تو دلم ...

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام میدونی - بهترین های موسیقی ...

    www.teh-dl.ir/8565/دانلود-آهنگ-جدید-محسن-ابراهیم-زاده-به-ن.html
    3 ا کتبر 2015 ... متن آهنگ میدونی محسن ابراهیم زاده. تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه کسی توی
    قلبم جای تو نمیتونه جا شه میگم عشق ما تکه میگی برو اینا کلکه

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام میدونی - دوستی ها

    www.doostiha.ir/1394/07/.../آهنگ-محسن-ابراهیم-زاده-بنام-میدونی.html
    3 ا کتبر 2015 ... متن ترانه ی میدونی با صدای محسن ابراهیم زاده: تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه
    کسی توی قلبم جای تو نمیتونه جاشه میگم عشقه ما تکه ..... خارجی ها تو... حیدر علی
    خان: سلام بارون خانم منم به نوبه خودم سالروز تولدتون رو تبریک میگم .

    تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه - دوستی ها

    www.doostiha.ir/tag/تو-که-قلبت-دامنه-چرا-منو-پس-میزنه
    دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب … ... ابراهیم زاده
    آهنگ محسن ابراهیم زاده تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه دانلود دانلود آهنگ با کیفیت
     ...

    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده با نام میدونی با متن آهنگ | موزیک های ...

    www.seamusic.ir/?p=19619
    [stextbox id=”grey”]. متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام میدونی. تو که قلبت بامنه چرا
    منو پس میزنه. کسی توی قلبم جای تو نمیتونه جاشه. میگم عشق ما تکه میگی برو اینا
     ...

    ادامه مطلب + دانلود - دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک

    avinmusic.com/دانلود-آهنگ-محسن-ابراهیم-زاده-میدونی/
    2 ا کتبر 2015 ... آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام میدونی . متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام میدونی. تو
    که قلبت با منه. چرا منو پس میزنه. کسی توی قلبم نمیتونه جا شه.

    تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه - بلاگ نیوز,جذاب ترین اخبار روز ...

    blog-news.rozblog.com/تو-که-قلبت-با-منه-چرا-منو-پس-میزنه.html
    تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه. کسی تویه قلبم جایه تو نمیتونه جاشه. میگم عشقه
    ما تکه میگی برو اینا کلکه. بگو آخه غیر از این چی میتونه باشه. میدونی تو دلم .

    دانلود آهنگ تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه :: نکس لود

    nexload.com/post/دانلود-آهنگ-تو-که-قلبت-با-منه-چرا-منو-پس-میزنه
    تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه , آهنگ جدید تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه ,
    متن آهنگ تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه , دانلود آهنگ تو که قلبت با منه چرا منو ...

    دانلود آهنگ تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه :: نکس لود

    nexload.com/.../دانلود%20آهنگ%20تو%20که%20قلبت%20با%20منه%20چرا%20من...
    ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود آهنگ تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه» ثبت شده
    است - ,اخبار ایران و جهان,مطالب تفریحی,دانلود فیلم و انیمیشن,اخبار روز,مطالب بروز
     ...

    دانلود آهنگ تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه

    iranjavan.org/دانلود-آهنگ-تو-که-قلبت-با-منه-چرا-منو-پس/
    1 روز پیش ... چه بخوای چه نخوای سر تو دله من با همه میجنگه … متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام
    میدونی : تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه […] …. به منم نچسبید.

    تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه - دانلود آهنگ,دانلود فیلم,مطالب ...

    iranjavan.org/تو-که-قلبت-با-منه-چرا-منو-پس-میزنه/
    4 روز پیش ... دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام میدونی با بالاترین کیفیت + متن آهنگ ترانه:
    مجید … تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه …. به منم نچسبید.

    فرد مطلبدانلود آهنگ تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه -

    fardpost.ir/دانلود-آهنگ-تو-که-قلبت-با-منه-چرا-منو-پس/
    1 روز پیش ... چه بخوای چه نخوای سر تو دله من با همه میجنگه … متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده نام
    میدونی : تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه […] …. به منم نچسبید.

    دانلود آهنگ تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه کسی تو یه قلبم جایه تو ...

    mymusic95.ir/.../دانلود-آهنگ-تو-که-قلبت-دامنه-چرا-منو-پس-میزنه-کسی-تو-یه-قلبم-جایه
    دانلود آهنگ تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه کسی تو یه قلبم جایه تو نمیتونه جاشه
    ... دانلود آهنگ از وقتی رفتی با همه سردم – وقتی خودت نیستی تو این هوا عطرت به درد
    من ... دانلود آهنگ اونی که عشق منه منو آتیش میزنه از محسن ابراهیم زاده و علی عباسی ...

    تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه بایگانی - دانلود آهنگ جدید

    bia4music.ir/tag/تو-که-قلبت-دامنه-چرا-منو-پس-میزنه/
    تو که قلبت دامنه چرا منو پس میزنه بایگانی - دانلود آهنگ جدید ... اندروید بیا 4 موزیک.
    دانلود نرم افزار با ما به روز باشید ... میدونی تو دلم واسه من تویی که به تنم جونی.

    هنر عاشقی من این بود که بی تو با تو بودم

    www.istade-mordan.blogfa.com/
    یه روز میرسه که زنگ میزنی و با بی میلی میگم بعدا بهت زنگ میزنم : این تلافی همه
    اون بی محلیات. یه روز میرسه که بهم زنگ میزنی میگی عشقم و منم توی جواب بهت میگم
     ...

    •٠ تنهـــاتر ازسكــــوت •٠

    www.donyatarik.blogfa.com/
    که سردم نشه..که نلرزم.. تو تکیه دادی به دیوار..پاهاتم دراز کردی.. منم اومدم ... تو گوشم؟
    می گی اره..بعد شروع می کنی اروم اروم تو گوشم قصه گفتن.. یه عالمه قصه .... ◁به
    زودی▷ ←یه تیپی میزنم خفن→ از پارچه ای به نام ←کفن→ ... نميدانم چرا گاهي در
    اغوشش ارام نامت را زمزمه ميكنم. ... با چشمای خودت کفن سفیدی که دورم بستنو میبینی
    .

    و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

    www.niloofare-abi70.blogfa.com/
    تو را. با هر پکی که به سیگار میزنم. فراموش خواهم کرد... و تو میشوی بهانه ام. .... و
    خودمو بندازم جلوی گلوله ، بعد خون بپاشه از قلبم بیرون و مردم دورم جمع بشن با ... بعد
    وقتی که دعواشون میشه بزنن تو سر و کله ی هم ، منم داد بزنم بگم : رها ، رهارو رها کن ...
    آخرش رفتم جلوش و سرعتمو کم کردم تا ایستاد بهش گفتم : پس چرا حواست به بچه ات
    نیس ...

    پروردگارا...تو کمک کن...!!!

    delshekaste1867.blogfa.com/
    پس مپندار بهتر از آنچه عيسی و خدايش را سپاس گفتند. .... همیشه منتظر کسی باش
    که تو رو با همه ی دیوونگیت و خل بازیات قبول داشته ... پسر: آره منم همينطور. ...
    خداحافظ (هيچ وقت عشقت از قلبم بيرون نميره. .... خدایا چــــــــــــــــرا خودتــو زدی به اون
    راه ایــن شکـــر که ما میگوییم از صد کفــــــر بدتـــر استــــــــ . ... زل می زنه به
    روزمرگی آدم ها

    نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست

    www.sanaz3494.blogfa.com/
    نفسم میگیرد در هوایی که نفسهای تو نیست - به یاد اوردنت هر روز "درد آورترین شکل
    فراموشی ست ! ... چرا رفت ؟؟ هنوز درگیر این سوالم چرا ؟؟ من بد قصه نبودم پس چرا رفت
    ؟؟ چون بی گدار دوستش داشتم !!؟ بی اینکه به عاقبتم ... حرفت که میشود با خنده
    میگویم ... شاید مقصر منم که قدیمی ام ... + نوشته شده در .... مخاطب خاص قلبم دوستت
    دارم ".

    آوای عشقی که به آوای غم سپرده شد....

    bitalovesong.blogfa.com/
    که در پس مشکلات و درد هایی که تو برایم ساختی و تحمل کردم ، در پس ... ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺑﯽ
    ﭼﻮﻥ ﻭ ﭼﺮﺍ ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮﯼ ﺑﺎ ﺭﻭﯾﯽ ﮔﺸﺎﺩﻩ ﻭ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﻢ ﻣﻌﻨﯽ ﺍﺵ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯽ. یک نظر ... داره
    اتیشم میزنه ..... روزگاری گذشت و دوستت دارم ها را از لابه لای قلبم بیرون ریختم. ....
    نگاره: دفتر عشـــق كه بسته شـد دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــدم خونـم حـلال ولـی ...

    دانلود آهنگ جدید علی بابا و احمد سلو به نام دیوونه - سایت رسمی علی بابا

    alibabadlove.org/دانلود-آهنگ-جدید-علی-بابا-و-احمد-سلو-به/
    دانلود آهنگ با کیفیت 128 .... نزنیدا سیم اخر ی وقت سیمم میزنه ب شما دعوا میشه ....
    جملات تکراری دخترها در هنگام تماس تلفنی بعد از یه مدت نسبتا طولانی: – سلام شوهر
    کردی؟ + نه تو چطور؟ – وای منم نه! ..... خب تک دختر چرا سر رییس شدن با من دعوا میکنی
    بیمارستان بسازیم توکه قراره تو داروخونه کار کنی ..... با نَمَک زیاد بِه قَلبِت می زَنِه .

    احسان - آهنگهای فوق احساسی وغمگین

    daryayegham71.blogfa.com/author/daryayegham71
    این اهنگ یکی از اهنگهای محبوب منه و پرتکرار توی این روزا و شبای من. این اهنگ
    معنیش درد و دل ... میرم از دنیا منم که غریبم از اینجا بریدم من عشقی ندیدم گرفتی
    جونمو تو قلبم جا شدی ... ﺩﻟــــــــﺖ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺖ، ﺳـــــــــﺮﺕ ﺭﺍ ... گفتم تو غربت با درد و
    حسرت هم خونه میشم .... اهنگ جدید دیس لاو و غمگین و احساسی ( از این به بعد ) از علی
    بابا و بهنام si.

    از خدا می خوام بدون تو زنده نباشم

    betogharebam.blogfa.com/
    از خدا می خوام بدون تو زنده نباشم - رو قلبم پا می ذازی؟ ... منم بوده بهش بگو که آغوشت
    یه وقت جایی منم بوده.... بگو چی بین ما بوده سر عشقت چی ها ... پروردگارم دعا می کردم
    که خدایا پس کی او را خواهم یافت. چگونه فراموشت کنم تو را که همزمان با تولدت در قلبم
    همه را .... نگات یادم نمیره که آتیش به جون میزنه آه. ... چرا من تنها بمونم آخه من کاری نکردم
    .

    حرفهای نگفته ام با تو

    baharhaghshenas.blogfa.com/
    حرفهای نگفته ام با تو - راستی این روزها از هر خاطره ای که گذر میکنم. ... امشب فکر
    میکنم دیگه حرفهای نگفته ام با تو داره ته میکشه حرفهایی که "تو"نمیشنوی پس چرا
    بگم! ..... روزهای منم سرشاراین اشتباهاته اشتباهاتی که گاهی ناگزیزی ازش وبه هردری
    میزنی ممکنه نتونی جبرانش کنی . .... اینکه قلبت برای من باشد و در آغوش دیگری
    باشی.

    اس ام اس شکست عشقی و عشق یک طرفه

    sms.irfamily.com/اس-ام-اس-شکست-عشقی-و-عشق-یک-طرفه/
    4 مه 2013 ... ای کـه با یاد تـو در اتش شـب می سوزم ، ... ولی قلبـت واســه باورش بــه عقلت التماس
    میکنه … ... گفتم: پس چرا تو پیر شدی ؟ ..... اسم عشق منم کیمیاست خیلی دوسش دارم
    ولی منو تنها گذاشت و رفت نمیدونم چرا ..... فداتشم ولی خودتو نباز وقتی میبینی
    تورو پس میزنه ازش خواهش نکن پیشت بمونه چون فقط پیشش کوچیک تر ...

    مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود

    www.mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
    17 ژانويه 2014 ... بانویی که تا بیست سال بعد از ازدواج اولاددار نمی‌شد، با مداومت بر زیارت عاشورا به
    مدّت چهل روز صاحب فرزند شد.8 ..... سلام تو رو خدا برای منم دعا کنید خیلی محتاج دعا
    هستم. .... گفتم خدایا اگر دوستم داری چرا دعامو مستجاب نمیکنی؟ ..... یک ندایی از قلبم
    میگه خدا بهترین رو برامون میخواد؛خیلی دلم گرفته هر حرفشون یک ...

    دانلود آلبوم محسن یگانه به نام نگاه - دانلود آهنگ جدید

    nicmusic.org/1394/02/دانلود-آلبوم-محسن-یگانه-به-نام-نگاه/
    2 مه 2015 ... اونی که با حرفاش آروم میشم وقتی که دنیامو دلشوره میگیره ... اونی که دستامو گرفت و
    منو از دریای تنهاییم بیرون کشید. تو امواج ... وقتایی که پیشم نیست و ازم دوره
    دلواپسش بودن کاره منه ... جای خالیمو تو آغوشت چقدر دیر اومدم که پس بگیرم ... آخه
    وقتی با منی حرف رفتن میزنی ... همه ی حرف من اینه که چرا از چشم تو افتاد.

    شعرای معاصر ایران زمین - پس لرزه های غزل

    sabzevar-sher.persianblog.ir/page/10000000000
    فاصله درد عجیبی ست میان ِ من و تو ... عابری در ... با این همه خبر به تو که فکر میکنم
    -یک فصل تازه ای که برایم مهمتری با این همه .... چرا وقتی که می‌بینید ما را در ذهنتان
    .... من شاعرم و با تو غزل حرف مي‌زنم بي تو ...... تو را کنج کدامین پاره قلبم... نمی دانم

    شوهرم میگه من فقط به عشقم نزدیک میشم تو کلفت این خونه ای :: خانواده ...

    https://khbartar.blog.ir/.../من-فقط-به-عشقم-نزدیک-میشم-تو-کلفت-این-خونه-ای
    من دلم میخواد گردن یه همچین پسرایی رو بشکنم ده اخه لا*** تو که نمیخوای چرا ..... بهش
    بگو خشگله مهریه منو بده بعد برو دنبال عشقت،بعدم بگو قبل عروسی این زبونت کجا
    بود؟؟؟بگو منم راضی نبودم و نیسم(چاره چیه، پا بذار رو خواستنت)مهریه رو هم اگه مثل ادم
    .... حالا که جلو تو با اون حرف میزنه که الهی خدا هر چی سریع تر جواب کار این دخترو ...

    هیچکس به اندازه ی من دوستت نداره

    soobasa9-ghazal.blogfa.com/
    می خوام بِگَم : مِثلِ نَفَسی بَرام اَگِه نَباشی مَنَم نیستَم . ... می خوام بِگَم : یِک لَحظِه ای کِه
    تُو رُو میبینَم بِهتَرین لَحظِه زِندِگیمِه . . . می خوام بِگَم : دَر ... و تو به عشقم قهقه میزنی ؟
    چرالال شم وقتی بخاطرت به خیلیاپشت پازدم ....... چرا؟ ..... توی هر ضربان قلبم. .....
    پس تا با کفش هایم راه نرفته اید برای عاشق بودنم حکمی صادر نکنید و قضاوت
    نکنید.

    مرگ یک بار ، شیون یک بار - سایت دکتر شیری

    doctorshiri.com/fa/content/3235/مرگ-یک-بار-،-شیون-یک-بار/
    3 دسامبر 2012 ... وقتی یک نفر هی بهانه میاره که تو یک رابطه با تو عمیق نشه ، خودت را علاف ... دیگه ای
    رو تو قلبم بیارم اما اون با من بد کرد خلاصه منم اس دادم که حلالت نمیکنم و… .... من حدودا
    ده روز پیش اینجا کامنت گذاشتم نمیدونم چرا اصلا کامنت من اینجا نیست؟ ..... نگاه
    میکنه بادوستان حرف میزنم داره گوش میده حالا من چیکار کنم که با من ...

    متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com

    www.lord-2013.blogfa.com/category/34
    تا تو که هستی هرچی که با تو باشه دوستش دارم. عزیز قلبم دنیا با تو قشنگ ترین
    بهاره. هیچکی مثل من .... منم از حرارت عشق تو دارم دنیارو آتیش میزنم. عشق داغ من ... چرا
    اما دوست دارم غیره تو مگه کسی میتونه ماه اسمونه من باشه توی روزای پاییزی و سرد گل
    مهربون من ... حالا تو مثل منی منم مثه تو .... تقاص چیو ما داریم به کی واسه چی پس میدیم.

    متن تمام ترانه های احسان خواجه امیری - فرشید آذر هوادار احسان خواجه امیری

    farshidazar.persianblog.ir/post/12/
    15 جولای 2012 ... ببین غمه این آدما منو دیوونه کرده منو دیوونه کرده بچه های خیابونی ... خزان زندگی آمد دل
    افسرده بعد از تو بهاری را ندیده خداحافظ ... حالا که با تو هستم ، برای اولین بار ....
    وقتی با تمام قلبم واسه زندگی می میرم ... این سوال ساده ست چرا دنبال جوابم آخ که چه ...
    منم و حسرت با تو ما شدن .... تویی که از منی اگر تیشه به ریشه میزنی

    شعر های عاشقانه | من و بی کسی | عاشقانه

    www.ma9bika30.blogfa.com/
    شعر های عاشقانه | من و بی کسی | عاشقانه - ای کاش سرنوشت جز این می نوشت هر انچه
    نوشت دردی به دل نوشت( چرا درمورد رفتنت زودتر با من سخن نگفتی) ... آره دارم با
    عاشقی تاوان سختی پس میدم. دارم میام تا عشقتو بیارم و ... تو که گفتی با جدایی
    هیچ میونه ای نداری پس چرا ... ای کاش احساسم هویدا بود ، در بستر قلبم نمی آسود یا در
    سیاهی دو ...

    نجواهای یک بغض لبریز

    www.915915.blogfa.com/
    منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد غزل و عاطفه و روح ... عشق با اینکه مرا تجزیه
    کرده است به تو ... مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را حفظ کن این ... ماه را جای تو
    می گیرم نمی دانم چرا ..... بیا که خانه ی قلبم پر از ترانه ی توست ..... حرف میزنی اما
    تلخ !

    اس ام اس عاشقانه SMS Love - blogfa.com

    3ib-sms.blogfa.com/tag/اس-ام-اس-عاشقانه
    ولي نميدانم چرا به تو که ميرسم نميدانم مهرباني چه رنگي است؟ ... دلي که پر پر ميزنه /
    دلي که ساز عشقتو از همه بهتر ميزنه .... حالا که قهري باهام ولي بدون دوستت دارم / طاقت
    قهر ندارم پس آشتي آشتي نازنين . .... سخته وقتي با همه جون و دلت بهش بگي دوستش
    داري و اون حتي زخمت گفتن منم همينطور ... و با تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هديه کنم

    هفت سال با احساساتم بازی شد

    7sal-dorog.blogfa.com/
    درضمن دوستانی که واسه بار اوله به وبلاگ من سر میزنن اگه. خواستن منو با اسم وبم
    لینک کنند و تو قسمت نظرات اعلام کنن. تا لینکشون کنم. .... بال تو مال تو بودم. منم
    اون خونه خرابم قلبت رو باور نداشتم صداتو در هم شکستم حرفتو از بر نداشتم ....
    دوستیمون خیلی شک کردم که خدایا چرا دو هفته با منه بعد دوماه نیست؟ هروقت بهش
    میگفتم بهم ...

برچسب ها تو , قلبت با , میزنه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 270
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 597
  • بازدید ماه : 1,683
  • بازدید سال : 15,269
  • بازدید کلی : 490,800
  • کدهای اختصاصی